Przejdź do treści

Agencja Marketingowa

Szkolenie Instagram: obsługa, najważniejsze ustawienia, aż 9 funkcji!

899,00 

Czy pragniesz rozwijać swoją firmę? Czy potrzebujesz:

  • Kanałów reklamy i sprzedaży, które pozyskają nowych klientów?
  • Narzędzi, które ułatwią i usprawnią Twoją pracę?
  • Skutecznych metod dotarcia do większej ilości klientów?
  • Szybkich i skutecznych rozwiązań, dzięki, którymi zaoszczędzisz czas?

Skorzystaj z indywidualnego szkolenie z Instagrama, dowiedz się jak rozkręcić swoją firmę na tym kanale, bez dodatkowych budżetów, tylko z wykorzystaniem organicznych działań na profilu! To szkolenie przygotuje Cię do aktywnego wejścia na rynek i pokazania swoich produktów/usług potencjalnym klientom obecnym na Instagramie.

Na szkoleniu dowiesz się aż o 9 funkcjach Instagrama!:

  1. Nazwa główna i dodatkowa podnazwa, jaka jest różnica między nimi, na co zwrócić uwagę, jak ją zmienić i na co ma to wpływ?
  2. Opis BIO, jaką pełni rolę, jak dobrze go uzupełnić i edytować w razie potrzeby, jak dodać link, adres punktu, dane firmy?
  3. Hasztagi, czym są, jak ich szukać oraz w jaki sposób korzystać z nich skutecznie w promocji konta?
  4. Rodzaje wpisów. Rozróżnienie postów na Instagramie oraz sposobu ich publikacji. Post na tablicy, relacja, igTV, reels, live. Omówienie sposobu dodawania treści oraz różnic. Stworzenie każdego rodzaju wpisu.
  5. Dodawanie postów z poziomu komputera oraz planowanie wpisów na Instagramie
  6. Treść. Czyli co publikować na Instagramie i dlaczego nie to samo co na Facebooku. Co powinien zawierać wpis oraz podział i rodzaje wpisów: tablica, igTV, relacja.
  7. Godziny publikacji. W jakich godzinach publikować, a także jak ułatwiać sobie zaplanowanie wpisów.
  8. Konta repostujące. Czym są konta oraz wpisy repost, a także jak wykorzystać je w swoim biznesie.
  9. Pomocne aplikacje. Omówienie niezbędnych, darmowych aplikacji, z których możesz korzystać, by urozmaicić swoje Social Media.

BONUSY dla osób, które posiadają, również konto firmowe na Facebooku:

  • Ustawienia wiadomości. Wszystko, co niezbędne i koniecznie do zarządzania wiadomościami na profilu. Jak planować spotkania, jak ustawiać automatyczne odpowiedzi, najczęściej zadawane pytania, zapisane odpowiedzi czy wiadomości automatyczne.
  • Połączenie Facebooka z Instagramem. Połączenie kanałów firmy krok po kroku.
  • Opcja sklepu na Instagramie. Pokazanie funkcji oraz zaimportowanie 1 produktu.

Szkolenie omawiane jest na przykładzie firmy uczestniczącej w szkoleniu. Wspólnie i na bieżąco wprowadzane są omawiane zmiany i kroki. Poziom dopasowywany jest do znajomości kanału przez uczestnika, jeśli jest to poziom podstawowy i zerowa wiedza, tłumaczymy od podstaw pojęcia i funkcje, jeśli jest to poziom wyższy i znajomość podstaw, szkolenie prowadzimy bardziej zaawansowanie. 

Za dopłatą 149 zł możliwe jest nagranie całego spotkania (głos+ekran) i otrzymanie pliku wideo, by móc odtwarzać je w dowolnym czasie.

Szczegóły szkolenia
Czas trwania: Szkolenie główne 3,5 godziny
Ilość osób: W szkoleniu może wziąć maksymalnie 2 osoby zajmujące się marketingiem w firmie.

Wartość szkolenia to 899 zł za cały program. Cena może ulec zmianie po wstępnej rozmowie jeśli firma chciałaby szkolenie z większą ilością osób lub będzie potrzeba przygotowania dodatkowego panelu czy materiałów. Szkolenie może odbyć się offline np. w siedzibie biura firmy lub offline (skype, zoom).

Może spodoba się również…