Skorzystaj z indywidualnego szkolenie z Instagrama, dowiedz się jak rozkręcić swoją firmę na tym kanale, bez dodatkowych budżetów, tylko z wykorzystaniem organicznych działań na profilu! To szkolenie przygotuje Cię do aktywnego wejścia na rynek i pokazania swoich produktów/usług potencjalnym klientom obecnym na Instagramie.
Na szkoleniu dowiesz się aż o 9 funkcjach Instagrama!:
- Nazwa główna i dodatkowa podnazwa, jaka jest różnica między nimi, na co zwrócić uwagę, jak ją zmienić i na co ma to wpływ?
- Opis BIO, jaką pełni rolę, jak dobrze go uzupełnić i edytować w razie potrzeby, jak dodać link, adres punktu, dane firmy?
- Hasztagi, czym są, jak ich szukać oraz w jaki sposób korzystać z nich skutecznie w promocji konta?
- Rodzaje wpisów. Rozróżnienie postów na Instagramie oraz sposobu ich publikacji. Post na tablicy, relacja, igTV, reels, live. Omówienie sposobu dodawania treści oraz różnic. Stworzenie każdego rodzaju wpisu.
- Dodawanie postów z poziomu komputera oraz planowanie wpisów na Instagramie
- Treść. Czyli co publikować na Instagramie i dlaczego nie to samo co na Facebooku. Co powinien zawierać wpis oraz podział i rodzaje wpisów: tablica, igTV, relacja.
- Godziny publikacji. W jakich godzinach publikować, a także jak ułatwiać sobie zaplanowanie wpisów.
- Konta repostujące. Czym są konta oraz wpisy repost, a także jak wykorzystać je w swoim biznesie.
- Pomocne aplikacje. Omówienie niezbędnych, darmowych aplikacji, z których możesz korzystać, by urozmaicić swoje Social Media.
BONUSY dla osób, które posiadają, również konto firmowe na Facebooku:
- Ustawienia wiadomości. Wszystko, co niezbędne i koniecznie do zarządzania wiadomościami na profilu. Jak planować spotkania, jak ustawiać automatyczne odpowiedzi, najczęściej zadawane pytania, zapisane odpowiedzi czy wiadomości automatyczne.
- Połączenie Facebooka z Instagramem. Połączenie kanałów firmy krok po kroku.
- Opcja sklepu na Instagramie. Pokazanie funkcji oraz zaimportowanie 1 produktu.
Szkolenie omawiane jest na przykładzie firmy uczestniczącej w szkoleniu. Wspólnie i na bieżąco wprowadzane są omawiane zmiany i kroki. Poziom dopasowywany jest do znajomości kanału przez uczestnika, jeśli jest to poziom podstawowy i zerowa wiedza, tłumaczymy od podstaw pojęcia i funkcje, jeśli jest to poziom wyższy i znajomość podstaw, szkolenie prowadzimy bardziej zaawansowanie.