Nagranie lektorskie może być świetnym dodatkiem marketingowym do Twojego projektu! Pozwól wideo przekazać więcej niż tylko obraz!
Czy zastanawiasz się nad poprowadzeniem narracji w Twoim biznesowym filmie przez zawodowego lektora? A może uważasz, że jest to zbędne, albo… może sama/sam chcesz opowiedzieć o firmie i zareklamować ją?
Dlaczego warto skorzystać z profesjonalnego lektora?
Zacznijmy od tego, że każdy film – fabularny, dokumentalny, instruktażowy czy reklamowy- opowiada jakąś historię wykorzystując obraz i dźwięk. Te dwie warstwy angażujące zmysł wzroku i słuchu są jednakowo ważne. Mało tego – powinny być tak skomponowane i skorelowane ze sobą, aby stworzyć przekaz czytelny, ciekawy, intrygujący i wyzwalający u odbiorcy określone emocje.
Nasi lektorzy
Lektor to głos Twojej firmy. Głos, który mówi do Twoich klientów z filmów, które wysyłasz w świat. Czy powinien to być mężczyzna, kobieta, a może dziecko? Czy powinien mówić po polsku, angielsku, czy w innym języku? Czy lektor w filmie powinien mówić spokojnie i miarowo, a może energetycznie i emocjonalnie? Te decyzje pomożemy Ci podjąć, dopasowując lektora do profilu Twojej firmy.
Beata
Uwielbia narrację i czytanie niskim, ciepłym głosem, ale potrafi też zagrać małą dziewczynkę. Niektóre z najbardziej znanych produkcji z jej udziałem to reklama Ibufenu i ogólnopolskie spoty miesięcznika Cztery Kąty.
Z mikrofonem pracuje od zawsze. Śpiewała już w dzieciństwie. Poza lektorstwem „stara się umilać ludziom czas” – jak mówi – jako wokalistka i konferansjerka. Z powodzeniem, bo po drodze blisko trzydziestoletniej przygody wokalnej nagrała płytę i trzy clipy.
Współpracuje dziś z wieloma bankami głosów (m.in. Mikrofonika), domami produkcyjnymi i stacjami radiowymi. Czyta również audiobooki. Jest jednym z głosów reklamowych RMF FM. Do radia ma sentyment, bo swego czasu prowadziła własne programy.
Jarosław
Jego praca zaczęła się od czytania audiobooków dla dzieci. Wkrótce jego głos zaczął pojawiać się w spotach reklamowych, filmach promocyjnych, szkoleniowych i edukacyjnych. Użyczał głosu w
filmach popularno-naukowych i przyrodniczych dla kanałów m.in. Discovery, National Geographic i Animal Planet.
Zawód lektora rozpoczął
właściwie przypadkiem – zastępując w spotach reklamowych takie ówczesne „głosowe” sławy jak Lucjan Szołajski czy Krzysztof Świętochowski.
Jako lektor jest obecny w spotach telewizyjnych, kinowych i radiowych. Nie tylko w kraju – słyszalny jest
nawet w radiu Chicago czy Londyn. Praca reżysera sprawia, że z łatwością „autoreżyseruje”
swoje zadania lektorskie, pracując nad właściwą interpretację i klimatem czytanych tekstów.
Dodatkowo jest reżyserem nagrań wielu znanych i popularnych lektorów. Szerokie spektrum
dokonań lektorskich obejmuje także nagrania aktorskie i czytanie poezji.
Mia
Mia jest wokalistką, pisarką tekstów oraz aktorką. Jej muzyka dostępna na międzynarodowych platformach muzycznych jest połączeniem Avant-Popu, Popu i Elektroniki. Mia od wielu lat mieszka w Anglii, a jej aktywna praca artystyczna zabiera ją w częste podróże do miejsc takich jak Malta, Berlin, Barcelona, Meksyk, Tel Aviv.
Praca z głosem jest dla Mii nie tylko sposobem wyrażania siebie i dzieleniem się swoimi umiejętnościami. To także forma terapii pomagająca w poznaniu siebie, zjednoczeniu się ze swoimi głosem i ciałem, do czego Mia Raz zawsze namawia
innych. Swoją edukację i pracę artystyczną Mia rozpoczęła już jako nastolatka. Mieszkając w
Warszawie, Mia miała okazję pracy jako aktorka w reklamach dla T-Mobile, Samsung, Coca-
Cola. Wielka pasja do aktorstwa i muzyki, popchała Mię to przeprowadzki do Anglii, by tu Mia ukończyła studia na kierunku aktorskim w prestiżowej szkole ArtsEd w Londynie, ktòrej
to opiekunem artystycznym jest sam Andrew Lloyd Webber and Sir Trevor Nunn.
Łukasz
Łukasz pracuje głosem od ponad 10 lat. Duże możliwości interpretacyjne tekstu. Jego głos można usłyszeć w reklamach emitowanych w Radiu Eska, Radiu Poznań i MC Radiu.
Swoją przygodę z lektorstwem rozpoczął już na początku szkoły średniej, w której to jego zdolności wokalne oraz interpretacji tekstu zostały dostrzeżone przez polonistkę. Często występował w roli narratora w szkolnych apelach i różnych przedstawieniach. Pierwsze kroki na rynku komercyjnym stawiał w 2011 roku, nawiązał wówczas współpracę z jednym studiem nagraniowym w Łodzi. Nagrywał dla takich firm jak: IKEA, Wyższa Szkoła Bankowa, Coca-Cola, GoPro. Jest głosem neoBank. Łukasz posiada dynamiczny tembr głosu, idealnie wpasowujący się w konwencję wyrazistych kampanii reklamowych. Jak sam twierdzi: „Dziś już nie wystarczy być specem od reklam. Lektorów czytających zawodowo jest w tej chwili bardzo dużo i jeśli chcesz liczyć na mnogość zleceń to trzeba być specem od wszystkiego – reklamy, szeptanki, filmy instruktażowe, ivr.Trzeba wspiąć się na wyżyny swoich umiejętności i być „tym głosem”, który przeczyta wszystko”.
Łukasz czyta reklamy, narracje do filmów, zapowiedzi ivr. Współpracuje z wieloma agencjami reklamowymi i bankami głosów w Polsce.
Cena lektora / voice over
Każda realizacja jest wyceniana według wytycznych. Zachęcamy do kontaktu w celu uzyskania więcej szczegółów. Zobacz portfolio.