Na cenę wpływa kilka czynników, między innymi kwestie techniczne strony do której ma zostać podłączona czy rodzaju i zaawansowania kursu, który będzie sprzedawany na platformie kursowej. Ceny własnej platformy na wyłączność, bez limitu kursów, uczestników oraz bez dodatkowych kosztów stałych, których ona nie wymaga, wahają się od 1500 zł. Jeśli tworzymy dla Ciebie również sklep czy stronę, cena będzie niższa, ponieważ posiadamy specjalne pakiety dla naszych Klientów.
Co wpływa na cenę platformy kursowej?
- instalacja platformy kursowej na stronie WordPress;
- instalacja, integracja oraz testy wtyczek podstawowych potrzebnych do poprawnego działania platformy kursowej (wszystkie są bezpłatne), są to m.in kwestie przydzielenie automatycznego dostępu dla klienta po zakupie;
- instalacja, integracja oraz testy wtyczek dodatkowych na życzenie m.in. księgowość, faktury;
- integracja produktu kursowego z platformą kursową;
- dodanie materiałów kursu m.in wideo, pdf, opisy, zdjęcia;
- film instruktażowy jak korzystać z platformy dla osoby obsługującej kurs od środka.
Platforma kursowa subskrypcyjna
To rodzaj regularnej płatności za dostęp do danego produktu, może być miesięczny, kwartalny, lub inny dowolny ustawiony w danym kursie. To świetny pomysł na rozbudowany system kursu, regularnego dostępu do nowych treści oraz materiałów typu ćwiczenia, materiały do nauki itp.
Cena platformy subskrypcyjnej różni się od zwykłej platformy kursowej, przede wszystkim kwestiami płatności oraz funkcjami z nią związanymi. W związku z tym podłączenie systemu subskrybcyjnego, to inwestycja w kwocie od 2 500 zł. Co ważne jeśli mamy podłączony system subskrypcyjny, możemy sprzedawać na platformie również produkty w płatności jednorazowej.