Skorzystaj z indywidualnego szkolenie z Facebooka, dowiedz się jak rozkręcić swoją firmę bez dodatkowych budżetów, tylko z wykorzystaniem organicznych działań na profilu! To szkolenie przygotuje Cię do aktywnego wejścia na rynek i pokazania swoich produktów/usług potencjalnym klientom.
Na szkoleniu dowiesz się aż o 13 funkcjach Facebooka!:
- Zdjęcie w tle oraz profilowe. Co warto pokazać w tle oraz zdjęciu profilowym? Jak zabezpieczyć nazwę strony oraz dlaczego to takie ważne
- Informacji o firmie, dane adresowe, godziny otwarcia. Jakie informacje o marce warto dodać, jakie dane są najważniejsze
- Układy i szablony na profilu. Jak dostosować szablon do branży i strony firmowej, jak zmienić układy, jakie dodatkowe elementy wykorzystać. Jak uruchomić sklep
- Opinie. Jakie znaczenie ma ta zakładka oraz jak wykorzystać ją w zasięgach
- Rodzaje i sposób dodawania wpisów (poznaj aż 9 z nich!). Poznasz możliwości dodawania wpisów na Facebooka, które zwiększą Twoje zasięgi, założę się, że z połowy z nich nie korzystasz! Dowiesz się również jak i gdzie czytać statystykę postów.
- Creator Studio. Czy warto planować wpisy automatycznie? Jak organizować komunikację na profilu? Jak stworzyć i zaplanować komunikację na Facebooku oraz Instagramie z poziomu komputera
- Funkcje administratorów. Opcje związane z nadawaniem praw, dlaczego warto, abyś nie był/a jedynym administratorem swojej strony
- Zapraszanie do polajkowania strony. Jak to robić oraz czy warto
- Udostępnianie postów. Jak dodawać posty na grupach, innych stronach, relacji oraz czy warto to robić?
- Tworzenie wydarzeń. Dowiedz się jak tworzyć skutecznie zasięgowe wydarzenia na stronie
- Grupy na Facebooku. Czym są, jak je tworzyć np. z poziomu swojej strony oraz jak nią zarządzać
- Ustawienia wiadomości. Wszystko, co niezbędne i koniecznie do zarządzania wiadomościami na profilu. Jak planować spotkania, jak ustawiać automatyczne odpowiedzi, najczęściej zadawane pytania, zapisane odpowiedzi czy wiadomości automatyczne.
- Połączenie Facebooka z Instagramem. Połączenie kanałów firmy krok po kroku.
Szkolenie omawiane jest na przykładzie firmy uczestniczącej w szkoleniu. Wspólnie i na bieżąco wprowadzane są omawiane zmiany i kroki. Poziom dopasowywany jest do znajomości kanału Facebooku przez uczestnika, jeśli jest to poziom podstawowy i zerowa wiedza, tłumaczymy od podstaw pojęcia i funkcje, jeśli jest to poziom wyższy i znajomość podstaw, szkolenie prowadzimy bardziej zaawansowanie.