Przejdź do treści

Agencja Marketingowa

wyszukiwarka google
Strona główna » Blog o biznesie i marketingu » Narzędzia marketingowe » Dlaczego warto założyć Wizytówkę Google Moja Firma?

Dlaczego warto założyć Wizytówkę Google Moja Firma?

Wizytówka Google Moja Firma to jeden z podstawowych elementów marketingu. Jest to profil firmy widoczny w wyszukiwarce i mapach Google. Dostarcza użytkownikowi najważniejszych informacji o Twoim biznesie. Dzięki wizytówce potencjalny klient może poznać adres firmy, godziny otwarcia lokalu, sprawdzić dane kontaktowe oraz opinie innych klientów.

Masz swój biznes i nie wiesz, czy warto założyć wizytówkę Google Moja Firma?

W naszym wpisie dowiesz się, jakie korzyści uzyskasz, wyświetlając się w wyszukiwarce i mapach Google! 

Zdobędziesz wiarygodność i zaufanie

Wizytówka Google to bardzo dobre narzędzie do zbudowania wizerunku w sieci. Firmy, które posiadają aktualną wizytówkę są uznawane przez użytkowników za godne zaufania. Bardzo ważnym elementem wizytówki jest możliwość dodawania opinii przez klientów, którzy skorzystali z Twoich usług. Pozytywne opinie w Google są świetną zachętą dla potencjalnych klientów. Duża część klientów przy wyborze produktów i usług kieruje się ocenami. Pamiętaj, że bardzo ważne jest, aby odpowiadać na wystawione opinie. Pokażesz w ten sposób swój profesjonalizm i wzbudzisz zaufanie.

Zobacz więcej: Poznaj 7 sposobów na zdobycie zaufania klientów w branży e-commerce!

Dotrzesz do nowych klientów dzięki Google Moja Firma

Dzięki wizytówce użytkownicy mogą w łatwy sposób sprawdzić informacje o Twojej firmie. Użytkownik może zaoszczędzić swój czas, nie musi wchodzić na Twoją stronę internetową, by zyskać najpotrzebniejsze informacje. Jeśli będziesz na bieżąco aktualizował wizytówkę, możesz w bardzo łatwy sposób dać znać klientom o promocjach czy nowych produktach. W ten sposób masz dużą szansę na zainteresowanie swoją ofertą potencjalnych klientów.

Google Moja Firma zwiększa widoczność firmy w sieci 

Obecność w mapach Google wpływa na pozycjonowanie. Jeśli działasz na rynku lokalnym to jest to idealne rozwiązanie dla Ciebie. Dotyczy to zarówno małych firm usługowych takich jak salon fryzjerski, salon kosmetyczny ale i rozbudowanej sieci sklepów.

Zastanawiasz się, co zrobić, żeby Twoja wizytówka miała wysoką pozycję w mapach Google?

Sprawdź nasz kurs online: 6 wskazówek Google Moja Firma!

Dzięki naszemu kursowi dowiesz się, dlaczego warto wprowadzić te wskazówki i na co zwrócić uwagę, aby Twoja wizytówka zyskała na widoczności.

Czy warto zlecić założenie wizytówki Google Moja Firma?

Każda firma ma możliwość samodzielnie i bezpłatnie założyć własną wizytówkę. Pamiętaj jednak, że wizytówkę należy regularnie aktualizować i uzupełniać, aby przynosiła korzyści. Jest to czasochłonne i będzie wymagało od Ciebie sporo pracy. Warto więc powierzyć to zadanie w ręce profesjonalistów.

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy w tworzeniu wizytówki? Masz już profil Google Moja Firma, ale nie wiesz co zrobić, aby wzmocnić pozycję swojej firmy w sieci?

Chętnie Ci pomożemy! Sprawdź nasz kurs online Google Moja Firma!

Podczas naszego kursu przeprowadzimy Cię przez cały proces tworzenia i uzupełniania wizytówki. Dowiesz się, czym jest Google Moja Firma i jak działa wizytówka. Następnie uzyskasz cenne wskazówki, co zrobić, aby dotrzeć do nowych klientów oraz w jaki sposób prowadzić wizytówkę, aby ją odpowiednio pozycjonować w wynikach wyszukiwania. Otrzymasz od nas również BONUS, z którego dowiesz się, jak zarządzać profilem Google Moja Firma na telefonie.

Jeśli potrzebujesz pomocy dotyczącej strony internetowej czy sklepu online, napisz lub zadzwoń do nas. Wspieramy w biznesie, nie tylko marketingowo, ale i technicznie.