Przejdź do treści

Agencja Marketingowa

Strona główna » Blog o biznesie i marketingu » Narzędzia marketingowe » Szkolenie z Social Media

Szkolenie z Social Media

Chcesz skuteczniej reklamować się w Social Mediach? Chcesz nauczyć się lepiej pozyskiwać klientów do swojej firmy? Chcesz lepiej poznać tajniki marketingu online? Indywidualne szkolenie z Social Media kanałów Twojej firmy. Pełna analiza, strategia, propozycje nowych działań i pomysłów!

Czy warto udać się na szkolenie z social media?

To zależy od Twoich celów i aktualnej wiedzy na temat mediów społecznościowych.

Oto kilka czynników, które należy wziąć pod uwagę:

Twoja wiedza:

  • Jesteś początkującym i chcesz poznać podstawy social mediów?
  • Masz już pewne doświadczenie i chcesz poszerzyć swoją wiedzę o nowe platformy lub strategie?
  • Szukasz specjalistycznej wiedzy na temat konkretnego aspektu social mediów, np. reklamy na
  • Facebooku lub analityki mediów społecznościowych?

Twoje cele:

  • Chcesz wykorzystać social media do rozwoju osobistego?
  • Chcesz promować swoją firmę lub markę?
  • Chcesz zostać specjalistą od mediów społecznościowych?

Format szkolenia:

  • Preferujesz szkolenia online czy stacjonarne?
  • Jak długi powinien być kurs?
  • Jaki jest koszt szkolenia?

Oto kilka korzyści z udziału w szkoleniu z social media:

  • Nauczysz się od ekspertów: Doświadczeni szkoleniowcy mogą przekazać Ci cenną wiedzę i wskazówki, których nie znajdziesz w książkach czy artykułach.
  • Dowiesz się o najnowszych trendach: Social media stale się zmieniają, a szkolenie może pomóc Ci nadążyć za najnowszymi trendami i platformami.
  • Poznasz nowe osoby: Szkolenie to świetna okazja do nawiązania kontaktów z innymi osobami, które interesują się social mediami.
  • Zyskasz pewności siebie: Nauka skutecznego korzystania z mediów społecznościowych może zwiększyć Twoją pewność siebie w kontaktach online.

Jak wygląda szkolenie z Social Media?

  1. Raport i analiza ze stanu faktycznego kanałów w Social Media.
  2. Propozycja, dostosowanie oraz zoptymalizowanie działań.
  3. Przygotowanie przykładów efektywnej komunikacji, pomysłów oraz propozycji materiałów graficznych, wideo oraz treści pisanej.
  4. Przeszkolenie z darmowych narzędzi oraz technologi do kreatywnego przygotowania treści z jakich warto korzystać.
  5. Po określonym czasie (około 2-3 tygodnie) wspólna analiza statystyk z zaproponowanych działań.

Szczegóły szkolenia z kanałów społecznościowych

Wartość szkolenia: szkolenie wyceniane jest indywidualnie

Czas: 3-4 godziny spotkanie analiza, 1 godzina analiza i podsumowanie wdrożonych działań.

Cena może ulec zmianie po wstępnej rozmowie jeśli firma chciałaby szkolenie z większą ilością osób lub będzie potrzeba przygotowania dodatkowego panelu czy materiałów.

Szkolenie może odbyć się offline lub online np. w siedzibie biura firmy lub online (skype, zoom).

Dlaczego warto skorzystać z wiedzy eksperta?

Każdy nawet najbardziej kreatywny przedsiębiorca potrzebuje czasem zatrzymać się i zastanowić, w którą stronę powinien pójść dalszy kierunek rozwoju jego firmy.

Pomyśleć nad nowym produktem, usprawnić pewne działania czy obszary, zbadać konkurencję czy usłyszeć obiektywną opinię na temat firmy. Właśnie w tym celu coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na doradztwo indywidualne w zakresie marketingu, PR czy sprzedaży.

Mówi się, że w dzisiejszych czasach każdy przedsiębiorca powinien mieć dobrą księgową, prawnika, mentora i doradcę. Wszystko to by, zaoszczędzić czas i pieniądze oraz nie narażać się na niepotrzebne i złe decyzje. Dlatego właśnie warto korzystać z porad takiej osoby jak ja. W zależności od wielkości i potrzeb firmy konsultacje mogą być jednorazowe lub regularne.

Takie spotkanie, rozmowa ze specjalistą otwiera oczy na sprawy, których nie widzą osoby zaangażowane w rozwój firmy, może je zobaczyć Klient, a także doradca. Dobrze gdyby pierwszym był doradca, ponieważ Klient może już nie wrócić lub wystawić negatywną opinię.

Jeśli stoisz przed ważnymi decyzjami, szukasz rozwiązań lub czujesz, że potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu biznesu, sprawdź jak wiele, może zmienić się po takiej konsultacji!

Jeżeli zastanawiasz się czy warto?

Możesz do mnie napisać lub zadzwonić. Chętnie poznam Cię przed rozmową i oboje zdecydujemy, jak mogę Ci pomóc. Taka rozmowa będzie bezpłatna i przybliży Ci sposób współpracy ze mną.
Jak umówić się na konsultację?

  1.  Wypełnij formularz i określ swój problem.
  2.  W ciągu do 48 godzin skontaktuję się z Tobą w celu rozmowy, omówienia szczegółów i terminu.
  3.  Po rozmowie 15 min. rozmowie tel, wybierzesz odpowiedni dla siebie pakiet i opcję płatności (płatność za konsultację to 50% zadatku z góry).
  4.  Spotykamy się na konsultacji w celu omówienia dalszych działań i rozwiązań.
  5. Wdrożysz zaproponowane kroki i działania, by zwiększyć wyniki swojej firmy.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie dla siebie i swojej firmy!