Przejdź do treści

Agencja Marketingowa

Strona główna » Blog o biznesie i marketingu » Narzędzia marketingowe » Szkolenie z Social Media

Szkolenie z Social Media

    Chcesz skuteczniej reklamować się w Social Mediach? Chcesz nauczyć się lepiej pozyskiwać klientów do swojej firmy? Chcesz lepiej poznać tajniki marketingu online? Indywidualne szkolenie z Social Media kanałów Twojej firmy. Pełna analiza, strategia, propozycje nowych działań i pomysłów!

    Czy warto udać się na szkolenie z social media?

    To zależy od Twoich celów i aktualnej wiedzy na temat mediów społecznościowych.

    Oto kilka czynników, które należy wziąć pod uwagę:

    Twoja wiedza:

    • Jesteś początkującym i chcesz poznać podstawy social mediów?
    • Masz już pewne doświadczenie i chcesz poszerzyć swoją wiedzę o nowe platformy lub strategie?
    • Szukasz specjalistycznej wiedzy na temat konkretnego aspektu social mediów, np. reklamy na
    • Facebooku lub analityki mediów społecznościowych?

    Twoje cele:

    • Chcesz wykorzystać social media do rozwoju osobistego?
    • Chcesz promować swoją firmę lub markę?
    • Chcesz zostać specjalistą od mediów społecznościowych?

    Format szkolenia:

    • Preferujesz szkolenia online czy stacjonarne?
    • Jak długi powinien być kurs?
    • Jaki jest koszt szkolenia?

    Oto kilka korzyści z udziału w szkoleniu z social media:

    • Nauczysz się od ekspertów: Doświadczeni szkoleniowcy mogą przekazać Ci cenną wiedzę i wskazówki, których nie znajdziesz w książkach czy artykułach.
    • Dowiesz się o najnowszych trendach: Social media stale się zmieniają, a szkolenie może pomóc Ci nadążyć za najnowszymi trendami i platformami.
    • Poznasz nowe osoby: Szkolenie to świetna okazja do nawiązania kontaktów z innymi osobami, które interesują się social mediami.
    • Zyskasz pewności siebie: Nauka skutecznego korzystania z mediów społecznościowych może zwiększyć Twoją pewność siebie w kontaktach online.

    Jak wygląda szkolenie z Social Media?

    1. Raport i analiza ze stanu faktycznego kanałów w Social Media.
    2. Propozycja, dostosowanie oraz zoptymalizowanie działań.
    3. Przygotowanie przykładów efektywnej komunikacji, pomysłów oraz propozycji materiałów graficznych, wideo oraz treści pisanej.
    4. Przeszkolenie z darmowych narzędzi oraz technologi do kreatywnego przygotowania treści z jakich warto korzystać.
    5. Po określonym czasie (około 2-3 tygodnie) wspólna analiza statystyk z zaproponowanych działań.

    Szczegóły szkolenia z kanałów społecznościowych

    Wartość szkolenia: szkolenie wyceniane jest indywidualnie

    Czas: 3-4 godziny spotkanie analiza, 1 godzina analiza i podsumowanie wdrożonych działań.

    Cena może ulec zmianie po wstępnej rozmowie jeśli firma chciałaby szkolenie z większą ilością osób lub będzie potrzeba przygotowania dodatkowego panelu czy materiałów.

    Szkolenie może odbyć się offline lub online np. w siedzibie biura firmy lub online (skype, zoom).

    Dlaczego warto skorzystać z wiedzy eksperta?

    Każdy nawet najbardziej kreatywny przedsiębiorca potrzebuje czasem zatrzymać się i zastanowić, w którą stronę powinien pójść dalszy kierunek rozwoju jego firmy.

    Pomyśleć nad nowym produktem, usprawnić pewne działania czy obszary, zbadać konkurencję czy usłyszeć obiektywną opinię na temat firmy. Właśnie w tym celu coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na doradztwo indywidualne w zakresie marketingu, PR czy sprzedaży.

    Mówi się, że w dzisiejszych czasach każdy przedsiębiorca powinien mieć dobrą księgową, prawnika, mentora i doradcę. Wszystko to by, zaoszczędzić czas i pieniądze oraz nie narażać się na niepotrzebne i złe decyzje. Dlatego właśnie warto korzystać z porad takiej osoby jak ja. W zależności od wielkości i potrzeb firmy konsultacje mogą być jednorazowe lub regularne.

    Takie spotkanie, rozmowa ze specjalistą otwiera oczy na sprawy, których nie widzą osoby zaangażowane w rozwój firmy, może je zobaczyć Klient, a także doradca. Dobrze gdyby pierwszym był doradca, ponieważ Klient może już nie wrócić lub wystawić negatywną opinię.

    Jeśli stoisz przed ważnymi decyzjami, szukasz rozwiązań lub czujesz, że potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu biznesu, sprawdź jak wiele, może zmienić się po takiej konsultacji!

    Jeżeli zastanawiasz się czy warto?

    Możesz do mnie napisać lub zadzwonić. Chętnie poznam Cię przed rozmową i oboje zdecydujemy, jak mogę Ci pomóc. Taka rozmowa będzie bezpłatna i przybliży Ci sposób współpracy ze mną.
    Jak umówić się na konsultację?

    1.  Wypełnij formularz i określ swój problem.
    2.  W ciągu do 48 godzin skontaktuję się z Tobą w celu rozmowy, omówienia szczegółów i terminu.
    3.  Po rozmowie 15 min. rozmowie tel, wybierzesz odpowiedni dla siebie pakiet i opcję płatności (płatność za konsultację to 50% zadatku z góry).
    4.  Spotykamy się na konsultacji w celu omówienia dalszych działań i rozwiązań.
    5. Wdrożysz zaproponowane kroki i działania, by zwiększyć wyniki swojej firmy.

    Zadzwoń lub napisz, by uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie dla siebie i swojej firmy!