Przejdź do treści

Agencja Marketingowa

Strona główna » Blog o biznesie i marketingu » Aktualności » Szkolenie i badanie FRIS – zrobiliśmy testy! Po co? Co nam wyszło?

Szkolenie i badanie FRIS – zrobiliśmy testy! Po co? Co nam wyszło?

Lubimy wszelkiego rodzaju szkolenia i badania rozwojowe. Badanie FRIS chodziło nam po głowie od dawna, a skoro dostaliśmy je w prezencie, więc w końcu zmotywowaliśmy się, by je zrobić!

FRIS to narzędzie diagnostyczno-rozwojowe, co ciekawe stworzone przez Polskę i dla polaków, dostosowane do naszych realiów. FRIS trafnie określa i opisuje nasz naturalny sposób myślenia oraz działania. Pokazuje, jak najlepiej wykorzystać naturalne predyspozycje – w pracy, w relacjach, w rozwoju osobistym.

My w firmie wykonaliśmy badanie dla 2 pracowników, dla Patrycji oraz Adriana, by lepiej nam się pracowało ze sobą, by zrozumieć wzajemny styl pracy, myślenia oraz działania, ale także, by lepiej komunikować się z naszymi klientami.

Jesteście ciekawi, co na wyszło?

Oto wyniki:

Patrycja / styl myślenia: Wizjoner  / styl działania: Entuzjasta.

Adrian / styl myślenia: Wizjoner / styl działania: Indywidualista.

Wspaniale! 2  wizjonerów w jednej firmie! Tu się zgadza. Oboje mamy mnóstwo pomysłów, czasem gorzej z realizacją, bo jest ich zbyt wiele naraz! Rozwiązanie? Postawiliśmy na dodatkowe zasoby w firmie i problem rozwiązany. Oboje skupiamy się na ideach, dlatego przyciągamy takich wspaniałych ludzi- klientów do siebie! Nie zdarza nam się realizować nudnych czy banalnych projektów. Co za tym idzie, często musimy szukać alternatywnych sposobów działania i mieć sporą dawkę cierpliwości więc optymizm się przydaje! Dodatkowo, oboje jesteśmy operatywni, szukający rozwiązań i otwarci na zmiany. To wszystko daje dawkę ambitnego teamu, niebojącego się wyzwań!

Co dało nam badanie FRIS? 

Lepsze poznanie siebie, dla siebie. Co za tym idzie, nie tykamy się zadań, które z góry mogą nas frustrować i męczyć, zlecamy to innych, którzy takowe kochają.

Lepsze poznanie siebie wzajemnie, do lepszej komunikacji w życiu osobistym oraz w pracy. Co za tym poszło, inaczej dzielimy zadania i komunikujemy je sobie.

Umiejętność lepszego rozpoznania klienta, jego potrzeb oraz sposobu i rodzaju komunikacji podczas pracy. Dzięki temu już na początku rozmowy wiemy jak dopasować ofertę mi sam styl pracy z daną osobą lub…od razu dziękujemy za współpracę, wiedząc, że nie dogadamy się ze względu na zbyt różne style myślenia i działania.

Dziękujemy Beacie z firmy Meritum Consulting Centrum Szkoleń i Rozwoju za wspólny czas podczas badania FRIS.

Agencja Marketingowa