Przejdź do treści

Agencja Marketingowa

Strona główna » Od czego zacząć promocję firmy? Jak najlepiej przedstawić swoją ofertę?

Od czego zacząć promocję firmy? Jak najlepiej przedstawić swoją ofertę?

Czy masz wrażenie, że mimo tylu możliwości i pomysłów wokół, nie wiesz, w którym kierunku iść oraz co robić, by skutecznie rozwijać firmę? Dobrze, że tu jesteś. Przeczytaj ten wpis.

Możliwości reklamy jest wiele, o ile ma się sporo czasu lub dużo pieniędzy, rozkręcenie firmy w dzisiejszych czasach nie jest trudne. Gorzej jeśli nie masz ani zbyt wiele środków ani czasu. Co wtedy?

Jako Ambitna Marka od ponad 10 lat pracujemy w zakresie marketingu i rozwoju marki. Kiedy powstały Social Media wiele firm wyrosło w kosmos, ale czy to jedyny słuszny sposób na reklamę firmy?

Oferta główna lub promocja na start

Sposób pokazania oferty, wyróżnienie jej, opisanie i pokazanie na stronie firmowej czy fanpage jest kluczowym elementem sprzedaży. Często spotykam się z tym, że po wejściu na dany kanał, nie wiadomo czym zajmuje się dana osoba/firma.

Co niezwykłego jest w Twojej ofercie? Czym się wyróżniasz? W jakiej jest cenie (chociaż od – do), z czego wykonana? Za ile mogę to otrzymać? Każde z tych pytań powinno być zawarte na samym początku przedstawiania oferty, czy to wysłanej w pdf, czy to zaprezentowanej na stronie www lub kanale reklamy Social Media. Komunika jak i cała oferta powinien być dostosowany do rodzaju klienta, czy Twoje produktu usługi są do przeciętnego Kowalskiego, czy też Klienta z sektora premium/VIP?

Dobrym rozwiązaniem jest również zaoferowanie nowemu odwiedzającemu naszą stronę mini produktu, wideo w zamian za zostawienie kontaktu telefonu lub emaila. W języku marketingowym nazywa się to lead magnetem, napisała o tym osobny wpis:

Co to jest Lead Magnet?

Dlaczego oferta powinna zawierać szczegóły i różnić się od innych, konkurencyjnych?

Postaw się w roli swojego klienta. Szukając porównuje oferty, obecnie większość ofert jest do siebie bardzo podobna. Jak wybrać skoro wszystkie są do siebie podobne? Kiedy przedstawisz mu szczegółową ofertę i dorzucisz do niej ofertę startową/promocję na start, której nikt inny nie oferuje, wybór będzie miał oczywisty! Ten sposób z newsletterem i lead magnetem daje Ci możliwość skorzystania z danych klienta, wysłania mu reklamy czy wykonania telefonu.

Ważne! Sprawdź, czy Twoja oferta zawiera: opis korzyści, rozwiązanie problemu, opinie klientów, dodatkowe usługi, bonusy, dane kontaktowe, termin ważności oferty.

Zaproś do współpracy firmy partnerskie

Jedną z najprostszych metod pozyskania klientów dla nowej firmy jest współpraca z firmami partnerskimi, z której korzystają Twoi potencjalni klienci. To pomaga zdobyć społeczny dowód zaufania. Taka firma zdobyła już klientów oraz ich zaufanie, jeśli firma poleci Ciebie zdobędziesz zaufanie. Jak to zrobić? Zaproponuj wzajemną współpracę, kiedy rozkręcisz się, też będziesz polecać ich swoim klientom. Kluczem do sukcesu jest szczera rozmowa z potencjalnym partnerem, zaproponowanie konkretnych korzyści od siebie np. umieszcze ich na swoich kanałach m.ibn Social Media i strona www, zostawienie ich ulotki/plakatu w swoim lokalu. Pamiętaj, że oferta partnera powinna mieć tę samą grupę docelową, co Twoja.

Potrzebujesz wsparcia osobistego? Napisz lub zadzwoń do nas: ambitnamarka.pl/kontakt/