Czy zastanawiasz się nad poprowadzeniem narracji w Twoim biznesowym filmie przez zawodowego lektora? A może uważasz, że jest to zbędne, albo… może sama/sam chcesz opowiedzieć o firmie i zareklamować ją?
Podpowiemy Ci, dlaczego jest to dobra decyzja!

Zacznijmy od tego, że każdy film – fabularny, dokumentalny, instruktażowy czy reklamowy- opowiada jakąś historię wykorzystując obraz i dźwięk. Te dwie warstwy angażujące zmysł wzroku i słuchu są jednakowo ważne. Mało tego – powinny być tak skomponowane i skorelowane ze sobą, aby stworzyć przekaz czytelny, ciekawy, intrygujący i wyzwalający u odbiorcy określone emocje.
Nasi Lektorzy
Lektor to głos Twojej firmy. Głos, który mówi do Twoich klientów z filmów, które wysyłasz w świat. Czy powinien to być mężczyzna, kobieta, a może dziecko? Czy powinien mówić po polsku, angielsku, czy w innym języku? Czy lektor w filmie powinien mówić spokojnie i miarowo, a może energetycznie i emocjonalnie? Te decyzje pomożemy Ci podjąć, dopasowując lektora do profilu Twojej firmy.
Poznaj naszych lektorów!




Beata Kłos
Jarosław Dubaniewicz
Mia Raz
Łukasz Kubiś









Uwielbia narrację i czytanie niskim, ciepłym głosem, ale potrafi też zagrać małą dziewczynkę. Niektóre z najbardziej znanych produkcji z jej udziałem to reklama Ibufenu i ogólnopolskie spoty miesięcznika Cztery Kąty.
Łukasz pracuje głosem od ponad 10 lat. Duże możliwości interpretacyjne tekstu. Jego głos można usłyszeć w reklamach emitowanych w Radiu Eska, Radiu Poznań i MC Radiu.
Z mikrofonem pracuje od zawsze. Śpiewała już w dzieciństwie. Poza lektorstwem „stara się umilać ludziom czas” – jak mówi – jako wokalistka i konferansjerka. Z powodzeniem, bo po drodze blisko trzydziestoletniej przygody wokalnej nagrała płytę i trzy clipy.
Współpracuje dziś z wieloma bankami głosów (m.in. Mikrofonika), domami produkcyjnymi i stacjami radiowymi. Czyta również audiobooki. Jest jednym z głosów reklamowych RMF FM. Do radia ma sentyment, bo swego czasu prowadziła własne programy.
Swoją przygodę z lektorstwem rozpoczął już na początku szkoły średniej, w której to jego zdolności wokalne oraz interpretacji tekstu zostały dostrzeżone przez polonistkę. Często występował w roli narratora w szkolnych apelach i różnych przedstawieniach. Pierwsze kroki na rynku komercyjnym stawiał w 2011 roku, nawiązał wówczas współpracę z jednym studiem nagraniowym w Łodzi. Nagrywał dla takich firm jak: IKEA, Wyższa Szkoła Bankowa, Coca-Cola, GoPro. Jest głosem neoBank. Łukasz posiada dynamiczny tembr głosu, idealnie wpasowujący się w konwencję wyrazistych kampanii reklamowych. Jak sam twierdzi: „Dziś już nie wystarczy być specem od reklam. Lektorów czytających zawodowo jest w tej chwili bardzo dużo i jeśli chcesz liczyć na mnogość zleceń to trzeba być specem od wszystkiego – reklamy, szeptanki, filmy instruktażowe, ivr.Trzeba wspiąć się na wyżyny swoich umiejętności i być „tym głosem”, który przeczyta wszystko”.
Posluchaj i wybierz idealny glos!
Mia Raz
Jarosław Dubaniewicz
Łukasz Kubiś
Beata Kłos

Dlaczego potrzebujesz dobrze przeczytanego tekstu marketingowego
w Twoim filmie?
Przede wszystkim zapewni to emocje niezbędne do dobrego odbioru i zapamiętania Twojej produkcji, a co za tym idzie, zapamiętania Twojej marki przez klientów.