Agencja Marketingowa

Szkolenie marktingowe

Jak i gdzie skutecznie promować swoją firmę?

Czy obecne materiały i kanały są optymalne?

Które formy oraz możliwości reklamy wykorzystać?

Skorzystaj z indywidualnej analizy materiałów marketingowych Twojej firmy. 

Pełna analiza, strategia, propozycje nowych działań i pomysłów!

Jak wygląda szkolenie?

1  Raport i analiza ze stanu faktycznego.

2 Propozycja, przygotowanie przykładów efektywnej komunikacji, dostosowanie oraz zoptymalizowanie działań.

3 Wdrożenie i zastosowanie działań oraz pomysłów.

4 Po określonym czasie (około 2-3 tygodnie) wspólna analiza wniosków oraz statystyk ze wdrożonych działań. 

Szczegóły szkolenia

Czas trwania.
Po analizie stanu faktycznego 3 godzinna rozmowa, przedstawienie wniosków oraz raportu, analiza działań.

Materiały.
Cena zawiera analizę i przygotowanie nowych materiałów graficznych takich jak: ulotki, banery, rollupy, plakaty; zarówno używanych online jak i offline. 

Raporty.
Przygotowane zostaną dwa raport z analizy początkowej oraz po 3 tygodniach działań. 


Wartość.
Cena szkolenia to 1590 zł, może ulec zmianie po wstępnej rozmowie jeśli firma zdecyduje się na wprowadzenie innych, dodatkowych materiałów. Analiza i szkolenie może odbyć się online lub offline np. w siedzibie firmy.

Dlaczego warto skorzystać z wiedzy eksperta?

Każdy nawet najbardziej kreatywny przedsiębiorca potrzebuje czasem zatrzymać się i zastanowić, w którą stronę powinien pójść dalszy kierunek rozwoju jego firmy.

Pomyśleć nad nowym produktem, usprawnić pewne działania czy obszary, zbadać konkurencję czy usłyszeć obiektywną opinię na temat firmy. Właśnie w tym celu coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na doradztwo indywidualne w zakresie marketingu, PR czy sprzedaży.

Mówi się, że w dzisiejszych czasach każdy przedsiębiorca powinien mieć dobrą księgową, prawnika, mentora i doradcę. Wszystko to by, zaoszczędzić czas i pieniądze oraz nie narażać się na niepotrzebne i złe decyzje. Dlatego właśnie warto korzystać z porad takiej osoby jak ja. W zależności od wielkości i potrzeb firmy konsultacje mogą być jednorazowe lub regularne.

Takie spotkanie, rozmowa ze specjalistą otwiera oczy na sprawy, których nie widzą osoby zaangażowane w rozwój firmy, może je zobaczyć Klient, a także doradca. Dobrze gdyby pierwszym był doradca, ponieważ Klient może już nie wrócić lub wystawić negatywną opinię. 

 

Jeśli stoisz przed ważnymi decyzjami, szukasz rozwiązań lub czujesz, że potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu biznesu, sprawdź jak wiele, może zmienić się po takiej konsultacji!

Jeżeli zastanawiasz się czy warto?

Możesz do mnie napisać lub zadzwonić. Chętnie poznam Cię przed rozmową i oboje zdecydujemy, jak mogę Ci pomóc. Taka rozmowa będzie bezpłatna i przybliży Ci sposób współpracy ze mną.
Jak umówić się na konsultację?

  1.  Wypełnij formularz i określ swój problem.
  2.  W ciągu do 48 godzin skontaktuję się z Tobą w celu rozmowy, omówienia szczegółów i terminu.
  3.  Po rozmowie 15 min. rozmowie tel, wybierzesz odpowiedni dla siebie pakiet i opcję płatności (płatność za konsultację to 50% zadatku z góry).
  4.  Spotykamy się na konsultacji w celu omówienia dalszych działań i rozwiązań.
  5. Wdrożysz zaproponowane kroki i działania, by zwiększyć wyniki swojej firmy.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie dla siebie i swojej firmy!

Szkolimy również online! Oto nasze kursy: