Facebook jest wciąż rozbudowany i zmieniany, nie jest idealny i zdarzają się w nim różnego rodzaju błędy, czasem dotyczące lokalizacji a czasem pojedynczych użytkowników. Dlatego jeśli masz pewność że wykonałeś/łaś wszystko zgodnie z instrukcją na wideo a coś nadal nie działa. Masz 3 wyjścia:
Możesz sprawdzić jak go rozwiązać na tej stronie xxxxx gromadzimy na niej różne powtarzające się błędy
Możesz zgłosić taki błąd bezpośrednio do Facebooka, tutaj link do zgłaszania błędów www.facebook.com/business/help od niedawna uruchomiony jest specjalny czat w którym opisujesz sytuację.
Możesz napisać do nas na email kursy@ambitnamarka.pl opisując dokładnie problem, najlepiej zapisując jego treść screenem.
nazwa błędu: uwierzytelnianie dwuskładnikowe
opis błędu: komunikat pokazujący się na etapie tworzenia konta i łączenia go z facebookiem oraz instagramem:
screen błędu:
rozwiązanie błędu: zaloguj się na Instagrama i z poziomu telefonu wyłącz uwierzytelnianie dwuskładnikowe, ustawienia –> zabezpieczenia –> uwierzytelnianie dwuskładnikowe –> wyłącz opcje sms oraz inne tak by po ponownym wejściu mieć taki obraz jak na kroku nr 3.
Wróć do managera reklamy i wykonaj krok połączenia konta ponownie. Jeśli nadal nie zadziała odczekaj 1 dzień a następnie jeśli znów nie działa –>zgłoś błąd poprzez www.facebook.com/business/help i czekaj na reakcję.