Agencja Marketingowa

Czy Google Moja Firma jest darmowa?

Czy wizytówka w Google Moja Firma jest darmowa i bezpłatna? Na takie pytanie bardzo często musimy odpowiadać i już spieszymy z wyjaśnieniem.

Co to jest Google Moja Firma?

Zacznijmy w ogóle od tego czym jest to narzędzie oferowane przez giganta internetowego Google. Google Moja Firma jest to swego rodzaju wizytówka naszej firmy, która jest widoczna zarówno przy wyszukiwaniu treści w wyszukiwarce, jak również dostępna jest podczas korzystania z Google Maps. GMF (w skrócie Google Moja Firma) to profil naszej firmy zawierający – logo i zdjęcia, godziny otwarcia, dokładną lokalizację, oferowane usługi, kategorie działalności czy menu lub linki do strony www.

La Pasta w Google Moja Firma
Przykład restauracji w Radzyminie. Mieliśmy okazje szkolić właściciela z Google Moja Firma

Kto może założyć Google Moja Firma?

Profil własnej firmy może założyć każdy przedsiębiorca, który posiada lokal lub prowadzi działalność online. Moim zdaniem to najważniejsze narzędzie zaraz po profesjonalnej stronie internetowej. Dzięki Google Moja Firma, Twój biznes będzie lepiej się pozycjonował, a także będzie widoczny w wyszukiwarce i mapach Google. Dodatkowo możesz również otrzymywać opinie na temat własnej działalności co również zwiększa profesjonalizm firmy.

Mapa Google wizytówka Google Moja Firma
Twoja firma będzie widoczna w wyszukiwarce i Google Maps

Google Moja Firma jest w pełni darmowa

Nie dajcie się nabrać na telefony z ofertami założenia wizytówki. Wielokrotnie odpowiadam naszym klientom, że Google Moja Firma to w pełni darmowe narzędzie, które może założyć każda osoba. Wynika to z tego, że otrzymują telefony od „specjalistów”, którzy za opłatę założą im i będą utrzymywać profil firmy na GMB. Niestety nie byłoby w tym nic złego, gdyby te osoby nie wmawiały, że jest to płatne narzędzie, które wymaga regularnych opłat (na ich konto). Oczywiście, co innego gdy osoba proponuje ulepszenie Twojego profilu na Google Moja Firma.

Profesjonalnie wypełniona wizytówka Google, daje znacznie lepsze wyniki w wyszukiwarce i zwiększa wiarygodność naszej firmy. Pamiętajmy, też że dzięki wypełnionym profilu więcej klientów z chęcią z korzysta z naszych usług. Im więcej szczegółów tam wpiszemy takich jak godziny pracy, ładne zdjęcia, przejrzyste usługi to ludzie szybciej zdecydują się na naszą firmę. Polecam traktować Google Moja Firma jako biznesowy Facebook. Praca nad nim to proces, który daje dużo owocnych plonów.

Jeśli potrzebujesz pomocy z Google Moja Firma to zgłoś się do nas! Prowadzimy szkolenia z założenia profilu, doradzamy jak najkorzystniej ją wypełnić i jak prowadzić.