Przejdź do treści

Agencja Marketingowa

Strona główna » Blog o biznesie i marketingu » Jak sprawdzić wiarygodność firmy? – wtyczka DMSales LeadIn

Jak sprawdzić wiarygodność firmy? – wtyczka DMSales LeadIn

DMSales LeadIn to darmowa wtyczka do przeglądarki Chrome, która pomoże Ci ustrzec się przed oszustwem w Internecie. Jak działa wtyczka, co potrafi i dlaczego warto mieć ją na swoim Chrome’owym pokładzie – dowiecie się z dzisiejszego wpisu.

DMSales LeadIn to wtyczka stworzona przez programistów i analityków danych platformy DMSales w ramach projektu współfinansowanego ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Rozwoju Regionalnego.  Jest to narzędzie, które umożliwia w szybki i łatwy sposób pobranie danych o osobach (w przypadku LinkedIn) i właścicielach strony. Przeprowadza również analizę wiarygodności firmy i prezentuje je według autorskiego algorytmu Refer Score. Dzięki wtyczce DMSales LeadIn otrzymamy wiarygodny raport na temat firmy, przedstawiający jej dojrzałość organizacyjną, moralność płatniczą, zaawansowanie technologiczne i opinie klientów.

To teraz po ludzku. Dlaczego moim zdaniem warto używać wtyczki DMSales LeadIn? Internet to piękne miejsce wypełnione ostrymi kolcami róży. Na nieuważne osoby czekają oszustwa i kłamstwa. Brzmi to trochę strasznie? Niestety wystarczy przeczytać kilka raportów na temat cyberprzestępczości, która każdego roku się powiększa.

W 2019 roku oprogramowanie ransomware wyrządziło szkody na 11,5 miliarda dolarów.[ok. 40 741 800 000 zł]  Średni jednostkowy koszt poniesiony przez firmę zaatakowaną w ten sposób wynosił 133 tysiące dolarów. – Vida.pl

W Internecie spędzamy większość naszego czasu. Prowadzimy w nim biznes, robimy zakupy, przechowujemy dane, gramy w gry i uczymy się. Oczywiście lista tych rzeczy jest znacznie dłuższa. Przyjrzyjmy się jednak zakupom w Internecie. Buszujemy po Internetowych sklepach w poszukiwaniu coraz to nowszych i ciekawszych rzeczy. Znajdujemy sklepy, które sprowadzają piękne, ręcznie robione produkty z odległych krajów czy oferują nam usługi w sam raz na nasze potrzeby. Zanim zakupimy coś w Internecie to koniecznie trzeba sprawdzić wiarygodność sklepu. Tutaj na scenę wchodzi wtyczka DMSales LeadIn.

Aby móc korzystać z wtyczki należy ją pobrać z Chrome Web Store zupełnie za darmo.   Następnie wystarczy jedno kliknięcie przycisku wtyczki i po chwili otrzymujemy podstawowe informacje na temat sklepu i podmiotu. Dlaczego to jest ważne? Końcówka strony .pl wcale nie musi oznaczać, że należy ona do polskiego podmiotu.

Może się okazać, że te piękne naszyjniki sprzedawane na stronie www.pieknenaszyjnikiztajlandii.pl są tak naprawdę fikcyjnym sklepem, którym właścicielem jest jakiś chiński oszust. My przelejemy pieniądze, a naszyjnika nie zobaczymy na oczy. Sprawdźmy, jak to działa w praktyce. Po wejściu na naszą stronę i kliknięciu we wtyczkę DMSales LeadIn, zobaczymy taki o to krótki raport.

Od razu widzimy najważniejsze rzeczy, czyli:

  • Na kogo została zarejestrowana domena według danych z WHOIS;
  • Gdzie firma ma swoją siedzibę;
  • Jaką jest forma działalności;
  • Czy podmiot jest aktywnym płatnikiem VAT
  • Czy na stronie umieszczony jest regulamin
  • Cztery wykresy na temat firmy razem z punktową oceną przedsiębiorstwa;
  • Jaki jest główny adres mailowy;
  • Jakie są profile social media dotyczące strony.

Taki raport możemy skopiować, jak również udostępnić znajomym w mediach społecznościowych.

Jeśli jesteście zainteresowani szczegółowym raportem dotyczącym firmy, możecie skorzystać z rozwiązania Refer Score, w które wzbogacona jest wtyczka. DMSales w swojej ofercie ma bezpłatny raport, który widzicie poniżej, a także wprowadzili szczegółową analizę firmy na podstawie danych z różnych źródeł, takich jak np. GUS, Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy giełda długów.

Podsumowując. Wtyczka do Chrome DMSales LeadIn to doskonałe narzędzie, które zweryfikuje odwiedzaną stronę pod kątem bezpieczeństwa i wiarygodności. Z pewnością sprawdzi się u każdego przedsiębiorcy chcącego nawiązać współpracę z innymi sklepami lub firmami oferujących usługi. Pomoże również konsumentom w celu sprawdzenia wiarygodności sklepów internetowych.

Najważniejsze cechy wtyczki to:

  • Weryfikacja kontrahentów bezpośrednio na ich stronach www za pomocą autorskiego algorytmu ReferScore
  • Pobieranie i zapisywanie w projekcie w platformie DMSales danych z LinkedIn
  • Odkrywanie adresów e-mail i numerów telefonów do pobranych kontaktów

Oczywiście wtyczka DMSales LeadIn to tylko wierzchołek góry lodowej. Sprawdźcie co może zaoferować dla Waszego biznesu cała platforma DMSales, która służy do automatyzacji marketingu i sprzedaży i wyposażona jest w innowacyjne algorytmy i jakościowe bazy danych. Więcej na: www.dmsales.com